Кошничка за купување

Во моментов е празна!

Јавете се 02 3094 551
kosmodisk

Јавете се

02 3094 551

X

Космодиск е-магазин

Ве молиме внесете ја вашата e-mail адреса за да добивате месечно бесплатен Космодиск е-магазин.
Прати
Заштита од настинка и грип
Заштита од настинка и грип

Неколку совети за тоа како да се заштитите од грипот оваа сезона; пазете се од заразени површини.

„Без оглед на тоа што ве убедувале кога сте биле деца, не може да настинете само ако се шетате кога е многу ладно,“ вели Кетрин Шенер, педијатар во Американскиот институт за безбедност и здравје. „Напротив, ладното време не ни дава да излегуваме многу често, со што се намалува можноста за пренесување на бактериите од еден на друг. Ниското ниво на влажност во воздухот за време на есента или зимата, го поттикнува размножувањето на вирусите бидејќи доаѓа до сушење на дишните патишта што всушност претставува „плодна почва“ за развој на болестите“, додава Д-р Шeнер. „Дали имате настинка или грип, најмногу зависи од тоа што или кого допирате, како на пример, заразени површини или раце“, додава таа.

Оние кои не внимаваат на себе се подложни на поголем ризик да се раболат во екот на сезоната на настинки и вируси. Обично, оваа сезона е од декември до март, но за децата започнува со самиот почеток на учебната година.

Додека децата настинуваат околу 8 пати годишно, возрасните се соочуваат со овој проблем 2 до 4 пати, или повеќе ако имаат деца кои ги носат дома бактериите од училиште (градинка). Последици од сето ова се честите отсуствувања од училиште и од работа.

Според Д-р Шанер, ова покажува дека затворените простории, како што се училниците, градинките или игротеките, претставуваат идеално место за ширење на ваквиот тип на вируси. „Ова важи и доколку вашето дете не поминува поголем дел од денот во заедничка институција со други деца“.

Студената војна

Најдобар начин да ги спречите настинките и гриповите е добро да се заштитите од нив. „Откако ќе се разболите веќе е доцна, бидејќи намалениот имунитет може да доведе до повторување на болеста“, вели Д-р Шанер. „Можно е да се случи неколку месеци да не бидете во можност да се ослободите од затнатиот нос или досадната кашлица“. Секако дека е полесно да ја спречите болеста отколку да ја лечите, па затоа Д-р Шанер ви нуди неколку корисни совети за заштита од настинките и вирусите оваа година.

  • Мијте ги често рацете. Ако сте настинати или „грипосани“, одржувајте ги вашите раце чисти за да не ги пренесете бактериите на другите.
  • Пијте повеќе вода и користете навлажнувачи на воздух дома или на работното место. Тие ја одржуваат влажноста на дишните патишта што истите ги прави поотпорни на бактерии и вируси.
  • Вакцинирајте се против грип, особено доколку имате повеќе од 50 години. На оваа вакцина и се потребни повеќе од 8 недели за да почне комплетно да делува, така што октомври и ноември се вистинските месеци за вакцинација. Можно е да дојде до недостаток од вакцини па побрзајте за да ја примите вашата.
  • Не допирајте! Површините кои секојдневно се допираат од голем број на луѓе се многу често контаминирани со вируси на грип или настинки. Постојат 200 разновидни вируси на настинка и тие можат да преживеат на една површина дури 6 часа. Најдобро е секогаш со вас да си носите сретство за дезинфекција, кое ќе го употребите на секоја површина надвор од вашиот дом.
  • Избегнувајте ги оние луѓе кои покажуваат некакви знаци на болест – избегнувајте ги честите ракувања за време на зимските месеци кога луѓето најчесто ги користат своите дланки за да се затскријат кога кашлаат или киваат со што всушност ги пренесуваат инфекциите.
  • Доколку морате да ги допрете носот, устата или очите, тоа направете го со задниот дел од раката, а не со дланката или со прстите.
  • Престанете со грицкањето на ноктите бидејќи преку нив во организмот внесувате најголем број на бактерии.

Совети и превентива

Совети за поздрави зглобови во лето


Секоја промена на времето носи поголеми проблеми за луѓето коишто страдаат од проблеми со зглобовите. Следете ги следниве совети за подобро здравје на зглобовите и ублажување на постојната болка.

Прочитај повеќе


Храна што смирува воспаление на мускули


Ако сте вежбале малку повеќе од вообичаено или пак тукушто започнувате со фитнес програма, тогаш постојат добри шанси дека имате воспаление на мускулите. Иако болката од воспалени мускули може да биде и пријатна, тоа не е најпродуктивно за брзиот развој на мускулите.

Прочитај повеќе


3 совети за намалување на ризикот од дијабетес


Дијабетес тип 2 е заболување што зема сѐ поголем замав во светски рамки. Според проценките, речиси 8 проценти од населението се соочува со болеста што има разорувачки последици и со која мора да живеете до крајот на животот.

Прочитај повеќе


Едноставни решенија за секојдневните здравствени потешкотии


Особено во потоплиот период, вие и вашето семејство ќе се најдете во ситуации во кои ќе сте соочени со навидум едноставни здравствени потешкотии, кои пак може да се претворат во нешто посериозно ако веднаш не ги третирате.

Прочитај повеќе


Превенција на повреди при физичка активност


Најпосле сте се решиле да се вратите во форма или да достигнете ново ниво на фитнес. Одлично. Но, не брзајте со почетокот на новата рутина, пред да размислите за можните последици.

Прочитај повеќе


Промената на времето и болките


Кога времето нагло ќе се промени, во ординациите започнуваат да пристигнуваат пациенти во големи групи. Сите тие се жалат на болки кои се чини дека не постоеле минатата недела.

Прочитај повеќе


Изненадувачки причини за болки во долниот дел од грбот


Доколку некогаш сте се соочиле со болки во долниот дел од грбот, тогаш не сте сами. Според последните истражувања, осум од десет луѓе на планетава се соочуваат со такви болки во некоја точка од животот. Причините за тие болки најчесто се секојдневни нешта со коишто лесно би можеле да се справиме.

Прочитај повеќе


Совети за секс кај луѓето кои имаат болки во грбот


Соочени сте со болки во грбот, имате потешкотии при работата, понекогаш и при едноставното движење. Но, тоа не значи дека и вашиот сексуален живот треба да страда. Следете ги овие едноставни совети кои ќе ви го олеснат сексуалниот чин и покрај болките во грбот.

Прочитај повеќе


Кои витамини навистина Ви се потребни?


Витамините и минералите се клучни за доброто здравје, но тоа не значи дека предозирањето ќе Ве држи здрави или пак ќе Ви го продолжи животот. Напротив, витамините можат да бидат и штетни, доколку несоодветно се земаат во форма на додатоци.

Прочитај повеќе


Позитивното размислување за намалени болки во грбот


Секој што некогаш се соочил со болки во грбот може да потврди дека искуството е далеку од пријатно. Но, новите истражувања покажуваат дека позитивното размислување може да помогне исто колку и лекарствата, физиотерапијата и полесните операции.

Прочитај повеќе


Природни лекови кои се ефикасни


Болката во грбот е 20 пати поголема од онаа која се јавува во другите делови од телото, бидејќи грбните мускули се лоцирани многу поблиску до ’рбетниот столб. Лековите кои најчесто се препишуваат во ваквите случаи имаат многу контраиндикации.

Прочитај повеќе


Како да се ослободите од болките во грбот и колената


Почетниците во вежбањето најчесто се обидуваат да надоместат за изгубеното време преоптоварувајќи се уште првата недела. Резултатите се обично повреда или силни болки.

Прочитај повеќе


5 вежби за подобрување на држењето на телото


Неправилното држење на телото може во голема мера да му наштети на вашето здравје, предизвикувајќи долгорочни проблеми со ‘рбетот и коските. За да ги спречите несаканите ефекти, веднаш треба да преземете нешто за да го подобрите држењето на телото.

Прочитај повеќе


Сè што треба да знаете за болките во половината


Општиот термин што се користи за болките во половината е лумбаго. Основните причини за појава на лумбаго можат да бидат многу сложени и во принцип се разликуваат кај секој човек.

Прочитај повеќе


Како правилно да користите лаптоп, спречувајќи повреди на рацете


Како што одминува времето, сè повеќе корисници се одлучуваат за преносни компјутери, поради бројните предности на лаптопите. Сепак, користењето на овие уреди може да предизвика одредени здравствени проблеми во рацете – освен ако преземете соодветни мерки на претпазливост.

Прочитај повеќе


Пешачење за здраво срце


Сите знаеме дека физичката активност е здрава за срцето, но кај многумина постојат објективни причини кои спречуваат посериозно вежбање. За нив, најдобрата опција е редовното пешачење, кое ќе го одржи здравјето на срцето. Прочитајте како да започнете да ја градите ваквата навика.

Прочитај повеќе


На што треба да внимавате кога одите на масажа


Кога имате болки во грбот, вратот, рамената или некое друго проблематично место на телото, едно од логичните решенија за намалување на болката е да отидете на масажа. Но, за таа масажа да ги даде посакуваните резултати, вие треба да пронајдете квалификуван и стручен масер, со високи етички норми и сето тоа потврдено со сертификат.

Прочитај повеќе


Превенција на повреди при физичка активност


Најпосле сте се решиле да се вратите во форма или да достигнете ново ниво на фитнес. Одлично. Но, не брзајте со почетокот на новата рутина, пред да размислите за можните последици.

Прочитај повеќе


Како да ги намалите болките во грбот во 2012


Најголем дел од луѓето работат во средини кои од нив бараат да го преседат денот. Но, многу мал дел од луѓето посветуваат внимание на вежбите за половината, со оглед на нискиот процент на луѓе што вежбаат и уште помалиот процент на оние кои се целосно свесни за важноста на вежбањето.

Прочитај повеќе


Сменете го ставот


Но, што ако се чувствувате лошо? Дали сте осудени на несреќен, нездрав живот? Секако дека не! Никој постојано не се чувствува добро. Искористете ги овие едноставни начини за подобрување на расположението кога сте нерасположени, а во исто време, подобрете си го и имунитетот.

Прочитај повеќе


Спортски повреди


Спортските повреди главно вклучуваат шинувања на скочните зглобови и грчеви во мускулите. Потребни се само неколку минути за да се спречат вакви и слични повреди.

Прочитај повеќе


Ризици од повреди на грбот


За ефективно да се заштитите од појавата на трајни болки во грбот, потребно е да ги имате предвид сите фактори кои водат до иницијалната појава на болките.

Прочитај повеќе


Ризик од лизгање и паѓање во есен


Во есен, со паѓањето на лисјата и честите врнежи од дожд, се зголемува и ризикот од повреди предизвикани од лизгање и паѓање.

Прочитај повеќе


10 Совети за правилно собирање лисја


Собирањето на лисјата со гребло вклучува повеќе различни активности, како извртување, наведнување, подигање и истегнување, кои ангажираат повеќе мускулни групи. Неправилната употреба на градинарските алати може да доведе до ризик од повреди на коските и мускулите.

Прочитај повеќе


Дали знаете дека...


Научниците тврдат дека аеробикот има позитивно влијание врз зглобовите заболени од артритис, не само заради тоа што ги зајакнува мускулите на колената. Ваквиот тип на вежби...

Прочитај повеќе


Витка линија и по диетата


Сте биле на диета, сте се мачеле 2-3 месеци да се ослободите од вишокот килограми и што сега? Има 10 златни правила за зачувување на витка линија и по завршувањето на диетата.

Прочитај повеќе


Положби на спиење при болки во грбот


Само со мали промени во положбата на спиење може да го отстраните дополнителниот напор врз грбот.

Прочитај повеќе


Избегнете ги болките во грбот кога патувате


Луѓето велат: „Одморите се забавни, но патувањето е многу напорно!“. Всушност, патувањето може да придонесе за зголемување на болките во грбот. Погледнете како можете да ги избегнете...

Прочитај повеќе


Одењето во пензија може да биде ренесанса


Пензионирањето може да биде воедно освежувачко, но и збунувачко. Одлуките кои ќе ги донесете ќе имаат свои последици до крајот на животот. Но, најважни од сите ќе бидат одлуките донесени во врска со исхраната и фитнесот.

Прочитај повеќе


Храна и состојки кои помагаат за здрави коски


Доколку сакате здрави коски, потребено е поголемо внесување на калциум. Овде можете да дознаете околу состојките кои ви се потребни и оние кои треба да ги избегнувате.

Прочитај повеќе


Како да им помогнете на родителите против болки во грбот?


Сега е ваш ред да се погрижите за нив. Конечно можете барем малку да им се оддолжите за нивната грижа. Најмалку што можете да сторите е да им помогнете мирно и без болки да уживаат во своите години, односно во заслужената пензија.

Прочитај повеќе


Вежби со топка


Вежбите со топка ви помагаат да ги зајакнете стомачните мускули, но, исто така, и мускулите кои поретко се активираат, како и да ги подобрите рамнотежата и координацијата.

Прочитај повеќе


Дијагностицирање на проблеми во ‘рбетот


Пред докторот да постави дијагноза за проблемите со Вашиот ‘рбет и одреди терапија за лекување, потребни се комплетна историја на болеста и лекарски прегледи.

Прочитај повеќе


КОСМОДИСК®: 14 години со Вас и без болки во грбот!


КОСМОДИСК® годинава го прославува својот 14-ти роденден. КОСМОДИСК® е ефикасно, клинички тестирано помагало, создадено од експерти за да ги намали или отстрани болките во пределот на`рбетот и грбот, а веќе 14 години претставува едноставно решение за поудобен живот и кај нас.

Прочитај повеќе


10 совети за подобро држење


Добро е да се трудите да го оформите вашето тело, но не е добро да се подгрбавите при тоа. Не мора да изгледате како професионален војник, доволно е да имате исправен ’рбет што ви влева самодоверба и прави да се чувствувате подобро. Причина за ова е фактот дека вашиот физички изглед е директно поврзан со вашите емоции.

Прочитај повеќе


Митови и вистини за вежбањето


Дали, доколку дневно правите по 100 вежби за нозете, сигурно ќе имате повитки нозе? Дали мускулите се претвораат во масти кога ќе престанете да вежбате? Со оглед на сите информации кои може да ги најдеме во врска со фитнесот и вежбањето, многу е тешко да се оддели она што е факт од она што не е вистина.

Прочитај повеќе


Заштитете се од повреди во зима


Лизгањето и паѓањето се најголем проблем за пешаците во текот на зимата. Сите знаеме како тоа изгледа: се шеташ, уживаш во белината и во чистиот воздух, размислуваш за секојдневни работи и одеднаш, додека да трепнеш, веќе си на земја свиткан од болка.

Прочитај повеќе


Како до повеќе енергија?


Се чувствувате како крпа на закачалка? Најверојатно, сте премногу под стрес, уморни, или пак, на вас влијае зимската депресија заради скратената сончева светлина. Сега е вистинското време да размислите каде е вашата енергија.

Прочитај повеќе


Погрижете се за имунитетот


Нашиот систем за имунитет е како добро истренирана војска. Создаден е така што ќе ги детектира окупаторите во нашето тело, како на пример, вируси и бактерии и ги уништува набрзина уште пред да можат да не разболат.

Прочитај повеќе


Зошто вежбање?


Клучна работа за закрепнување од една лоша епизода на болки во грбот и за да одбегнеме повторно појавување на вакви болки е да издржиме соодветна рехабилитација во смисла на вежби за истегнување, зацврстување и аеробик кондиција за грбот и телото.

Прочитај повеќе


Ако пушите, престанете!


Ако сте канцелариски работник, можеби болката ќе му ја припишете на неудобниот стол. Ако сте физички работник може да го обвините чеканот или некој друг алат за болките во грбот. Сосема очекувано. Но, ако покрај тоа сте и пушач, може да има и поинакво објаснување за вашите болки.

Прочитај повеќе


Пливањето е за секого


За пливање не е важна возраста или физичката подготвеност. Тоа е добро за секого кој има доволно волја да спакува костим за капење, пешкир и шампон и да се упати кон најблискиот базен.

Прочитај повеќе


Каква е Вашата физичка подготвеност? - Дел 2


Направете го овој краток тест за да откриете колкава е цврстината на ваше тело. За секој тест се потребни неколку минути, а не е потребна дополнителна опрема.

Прочитај повеќе


Каква е Вашата физичка подготвеност? - Дел 1


Направете го овој краток тест за да откриете колку сте еластични. За секој тест се потребни неколку минути, а не е потребна дополнителна опрема.

Прочитај повеќе


Полесен живот со хронични болки


Хроничните болки имаат емотивно-психолошки ефекти како што се депресија, бес, вознемиреност и страв од повторна повреда.

Прочитај повеќе


Дали возењето ви е неудобно?


Долгите патувања, автомобилите кои не се соодветни за нас, стресот, расправиите на децата и ѕвонењето на мобилниот телефон се дел од причините за уморот и болката кои ги чувствуваме.

Прочитај повеќе


Во движење - Секојдневни вежби


Ви даваме неколку совети за вежбање додека ги правите вашите секојдневни обврски - не ви треба екстра време, а ќе ја почувствувате разликата.

Прочитај повеќе


Да одмарам или не, прашање е сега


Совети како да извлечете најмногу полза од вашето време за одмор

Прочитај повеќе


Ергономијата на родителите


Родителите на мали деца многу често се во критична состојба за настанување на болки во пределот на грбот и половината.

Прочитај повеќе


Томаж Попит, физиотерапевт


Прашања и Одговори Томаж Попит работи како физиотерапевт подолго од 10 години. За ова време, патувал низ целиот свет како придружник на многу спортисти и присуствувал на многу Светски првенства и Олимписки игри (во 1992 и 1994 со словенечкиот биатлон тим, а во 1998 и 2002 со словенечкиот машки скијачки тим). Во последните години, започнува со проучување на масажната терапија, која станува неизбежна во професионалниот спорт.

Прочитај повеќе


Совети за правилно седење


Правилното седење е многу важно за нашето здравје, бидејќи седењето на столче со часови може дефинитивно да предизвика болки во половината или да ги влоши постојните проблеми со грбот и вратот

Прочитај повеќе


СТАНЕТЕ ЧЛЕН НА КЛУБ 5* и уживајте во привилегиите!


Што е Клуб 5*?

Прочитај повеќе


Препорачани производи
КОСМОДИСК ПРЕСТИЖ Автомобилска апликација
Цена: 1.990,00 Ден.
Нарачајте!
КОСМОДИСК СУПОРТ Стегач за глужд
Цена: 990,00 Ден.

Нарачајте!
КОСМОДИСК СУПОРТ Стегач за колено
Цена: 1.490,00 Ден.

Нарачајте!
КОСМОДИСК СУПОРТ Стегач за рачен зглоб
Цена: 890,00 Ден.

Нарачајте!
КОСМОДИСК КЛАСИК Помагало за `рбет
Цена: 3.390,00 Ден.

Нарачајте!
КОСМОДИСК АКТИВ Спортски појас
Цена: 3.753,00 Ден.
Нарачајте!
КОСМОДИСК КЛАСИК Помагало за половина
Цена: 1.890,00 Ден.

Нарачајте!

© 2007, Студио Модерна д.о.о.е.л. | Контактирајте нè | За нас | KOSMODISK International

Произведен во Словенија, ЕУ од Studio Moderna d.o.o. Podvine 36, 1410 Zagorje ob Savi, Slovenia


Студио Модерна дооел, Иван Милутиновиќ бб, 1000 Скопје, Тел. 02/ 3094 551